that heart is so cold

2014-07-22 00:58:22

hejsan! har varit sjuk de senaste dagarna. åkte på en riktig halsfluss, så har typ inte kunnat prata eller äta eller göra något sen typ torsdags.. trist men är nästan frisk nu iaf! idag har jag träffat marielle som jag inte sett sen vi slutade skolan, var riktigt mysigt, åkte till kstad runt kl 8, och kom hem för en stund sedan. vi gjorde inte så mycket, pratade mest om vad som hänt de senaste veckorna haha, en del att ta igen ju. annars har det inte hänt så mycket idag, badade lite i förmiddags (för varmt just nu, dör typ), och min styvsyster kom hit med sitt barn idag :) på onsdag kommer marielle till mig och då ska hon sova här. nu ska jag sova, godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier