allt du vill kan du få men ingen trygg framtid

2014-08-02 21:55:35

hejsan, idag var det egentligen meningen att jag och mamma skulle gått upp tidigt och åkt till rusta, men ingen av oss orkade så det blev inget med det. istället stack vi till maxi och handlade grejer till tacos, vilket vi har ätit idag. sååå gott, har även köpt en massa godis som jag ska äta ikväll samtidigt som jag tittar på desperate housewives. myskväll med andra ord. imorgon ska jag vara med nathalie i princip hela kvällen, sen kanske hon sover hos mig, får se hur det blir. på måndag ska jag ääntligen ta hål i öronen igen(!!!), fick ju låta mina gamla växa igen pga infektion, får hoppas det går bättre denna gången. då kanske jag även kan börja töja så småningom.. nog om det, nu ska jag äta mig tjock, hörs




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier