men jag är klokare nu än vad jag nånsin var

2014-08-01 22:36:00

jaha, då var det alltså augusti.. vet inte riktigt hur jag ska känna inför det. skolan närmar sig med stormsteg och jag vill inte. ska bli kul att träffa folk igen, men lektioner och att vara tvungen att gå någonstans varenda dag, nej tack. men har haft en superbra sommar, nog den bästa på väldigt länge faktiskt. i alla fall så har jag kommit till helsingborg idag, kom hit runt 5 i eftermiddags och fick för första gången på länge skjuts, så himla sköönt. träffade nathalie en stund när jag hade kommit hit och sedan jag kom hem har jag bara tagit det lugnt. igår spelade jag förresten klart gta v. vad ska jag göra nu med mitt liv? hahaha.. imorgon ska jag till rusta med mami, sen vet jag inte riktigt vad som händer. ska vara i helsingborg tills på måndag nu tror jag. 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier