om helgen

2014-08-24 12:21:34

hejsan! har glömt av att uppdatera här i helgen, hänt ganska mycket hela tiden så har inte tänkt på det. men i alla fall så i fredags kom weronica till mig nån timme efter jag kom hem. vart ju meningen att vi skulle till malmöfestivalen tillsammans med marielle men det blev inte så eftersom varken jag eller weronica hade lust eller råd till det.. men aja, när hon hade kommit tog vi bara det lugnt ett tag och sedan så gick vi ut och fotograferade. blev faktiskt några bilder vi blev riktigt nöjda med! när vi kom hem så kollade vi först på 'now is good' som påminner ganska mycket om tfios i handlingen, men inte riktigt samma grej. det var en extremt bra film imo! efter den kollade vi på 'the purge: anarchy', vilket är en av mina favoritfilmer just nu. efter det sov vi, vi var så himla trötta båda två, men tydligen så kunde inte weronica somna sen så hon väckte mig halv åtta på morgonen med att hon skulle hem, hahahaha. pallar inte. förutom det så hade jag iaf en riktigt bra fredag! igår så gick jag upp runt 11, duschade sen fixade jag mig. efter det åkte hela familjen till malmö för att pappa skulle spela och sofia skulle sjunga. åt så himla mycket mat igår och bra musik till det kan bara inte bli fel haha.. vi var hemma runt 2 igår, jag var så himla trött så jag tvättade av mig sminket och gick o lade mig direkt. idag ska jag på kalas hemma hos min styvbror vars barn fyller 8 år! känner mig så gammal haha.. 




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier