seg

2014-07-30 20:32:00


hejsan! idag har inte gjort någonting på heeela dagen. verkligen bara tagit det lugnt, och det har varit skönt för sådana dagar behöver man verkligen då och då. har bara suttit och kollat youtube hela dagen och jag började kolla om hela the walking dead, har dock inte hunnit så långt. har även åkt till matöppet för att köpa choklad & coca cola.. händelserikt liv! insåg idag att mina snapchat-stories ungefär 9 av 10 gånger endast innehåller bilder på mat eller drycker. kanske borde vara något slags budskap till mig haha, jag vet inte. imorgon kommer nog weronica hit och om vädret är fint så ska vi bada. sedan, på fredag, åker jag tillbaks till helsingborg. nu ikväll ska jag bara spela. ska alldeles snart starta sims som jag inte spelat på evigheter och sen spela gta ♥♥ myyyskväll




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier