fredag

2014-06-27 14:41:26

hejsan! ska alldeles strax iväg till ikea/väla med mami, vi ska handla lite saker bl.a till mitt rum. igår var jag på bakken, var verkligen bästa dagen jag varit med om på väldigt länge. åkte dock inte så himla mycket men var superkul att gå runt där. är rädd för att åka karueseller, och där var en karusell där man skulle sitta i ett "flygplan" jättehögt upp i luften, jag förstår inte hur folk vågar!! har liksom jättestor höjdrädsla så jag tror verkligen jag hade svimmat där uppe i luften.. vi stack iaf dit vid 12 igår, var hemma runt 9 på kvällen. vi köpte med oss en massa godis från taxfreen vilket jag inte alls har något emot. så tagga gå upp 10kg nu, hahah




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier