pause

2014-06-08 19:51:21

hejhej!! nu är jag tillbaka efter att ha tagit en paus här, har helt enkelt bara inte orkat alls på sistone. har inte tänkt på det heller.. förra helgen var jag i alla fall på min styvsysters bröllop, det var så himla fiiint!! vill ha det så när jag gifter mig. allt var perfekt, verkligen. dagen efter det gjorde jag typ ingenting och sedan var det måndag vilket innebar skola. annars har jag varit sjuk resten av veckan så har därmed inte varit i skolan. i torsdags drog jag till mamma, hon jobbade så nathalie sov hos mig. vi stack upp till pizzerian och käkade, sen myste vi med godis & chips, underbart ♥♥♥ vi gick o lade oss vid ca halv 5 på morgonen vilket kanske inte var så himla smart av oss med tanke på att vi sedan sov ganska länge.. nathalie drog hem runt 5 på kvällen och sedan gjorde jag ingenting. var så himla trött. har inte gjort någonting sedan dess, bara ätit choklad och kollat film.. hahaha. igår gick jag iaf till mc donald's så då hände det någonting, men annars har det inte hänt något.
idag skulle jag egentligen åkt härifrån men fick reda på att vi är lediga fram till skolavslutningen och blev så himla glaaad. annars hatar jag dessa sista skoldagarna, fyfan.. man gör ca ingenting och bara låter timmarna gå. men nu är vi ledigaaaa, och det bästa är att skolavslutningen inte är förrän halv tolv på torsdag, ännu bättre!!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier