trött

2014-06-29 22:29:02

god kväll! idag har det inte hänt ett skit, skulle egentligen träffa nathalie & äta pizza o sånt mys med henne men det blev kaos så vi kunde inte ses.. tråkigt men jaja, sånt som händer. igår hände det heller ingenting, mamma jobbade så jag var ensam hemma och låg bara och tittade på film exakt hela dagen. nu ikväll har vi dock fikat lite med min syster och hennes pojkväns mamma, mys. imorgon ska jag tillbaka till vinslöv och på tisdag ska jag, min syster, pappa & min styvmamma till danmark för att gå på zoo. längtar!! och på torsdag ska jag till min andra halva i trollhättan, ska vara där i en hel vecka! så roligt att få spendera tid med weronica, känns som att det var ca 1838845år sedan vi träffades. 

jag idag



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier