dåålig uppdatering

2014-05-24 17:40:09

hejhej! har haft kalas här i hbg för min syster idag. varit jättetrevligt att träffa släktingar jag inte sett på ett år osv, varit en jättebra dag. igår var jag och mamma på väla & handlade lite! fick med mig en ny bikini, ett puder, skal till mobilen, skolavslutningsklänning och torrschampo hem :) hade även nationella i matte igår vilket gick rätt åt helvete, som väntat. har så himla svårt för matte.. annars har det inte hänt så himla mycket denna veckan, kstad fyllde 400 år i torsdags så jag och några vänner var i stan hela dagen, myys. mitt löshår hämtade jag & mamma ut igår, som jag längtat!! tajmahal har riktigt bra kvalité också. nu ska jag göra klart några skolarbeten, 19 dagar kvar av skolan nu ju! längtar som satan. 




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier