i helsingborg

2014-05-16 19:05:59

är ääntligen hemma hos mamma igen!! längtat supermycket. även fast hon inte är hemma är det ändå skönt att komma hit, det är ju min absoluta favoritstad liksom. vet inte varför men känner mig alltid så lugn här. jaja, ikväll ska jag inte hitta på någonting speciellt, tänkte börja titta på serien "orange is the new black", hört att den ska vara bra. nu ska jag ta en cigg och ta det lugnt bara, hörs sen

Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Vad tycker du om vinnaren av Talang 2014? :)
Vet du inte vem som vann så har jag skrivit det på min blogg tillsammans med ett klipp :)

(eftersom jag inte bloggar på blogg.se så kommer jag inte se ditt svar om du svarar via svarsfunktionen som finns på blogg.se, så svara gärna på min blogg om du vill att jag ska se ditt svar! :))

2014-05-20 @ 17:02:18
URL: http://nattstad.se/idahtt



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier