tuesday

2014-10-14 10:26:38

hallåå, sitter just nu i skolan. har naturkunskap och tbh så suger det verkligen, har redan blivit så otroligt skoltrött, har så lätt för att tappa motivationen. och trots det är jag inne i en period då jag hela tiden funderar på vad jag ska göra efter gymnasiet. min allra största dröm har i flera år varit att åka till usa och studera där nåt år efter studenten. jag har aldrig pratat om det innan med tanke på att jag inte direkt har trott det har varit möjligt. men nu vet jag att det är det, och jag vill göra allt jag bara kan för att kunna flytta dit. isåfall kommer jag nog studera foto på santa monica college i los angeles. längtar så himla mycket, hoppas verkligen att det kommer bli av. jag vill inte sitta när jag är vuxen och ångra att jag inte gjorde vissa saker medan jag hade möjligheten.. jaja, i alla fall så kom det nya avsnittet av the walking dead ut igår!! det var helt underbart, kan inte beskriva hur bra den serien är. och ikväll kommer ett nytt avsnitt av portkod ut, och imorgon har vi studiedag vilket också är helt underbart. livet är faktiskt rätt bra just nu




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier