11/9

2014-09-11 21:29:19

hejsan! denna veckan har i allmänhet varit så himla dålig. i måndags var jag med herkules efter skolan och när jag skulle hem så ställdes mitt tåg in, och sen ställdes tåget efter det in. och sen alla tåg, så jag fick gå in på kundservicen på stationen och fråga dem om de hade nån aning om hur jag skulle få ta mig till vinslöv, vilket de inte hade. så sjukt dålig service att de inte ens har någon koll. men det var absolut inte det värsta, det stod nämligen att öresundståget skulle stanna i vinslöv, jag frågade konduktören och han sa samma sak, men stannade de? nej. hamnade i hässleholm och min styvmamma fick hämta mig där. sedan, i tisdags så skulle jag ta tåget hem på kvällen runt 21. hade 7% batteri när jag satt och väntade på stationen, väntade i 40 minuter och då stod det att tåget ställdes in. hade varit ute i ösregn så var helt frusen också, jääättekul!! så jag fick ta tåget till hässleholm, igen. med andra ord så hatar jag skånetrafiken. igår stannade jag hemma från skolan för att jag hade sån mensvärk så jag knappt kunde röra mig.. mysigt osv. men en positiv sak var att mitt sims 4 kom, så har typ spelat konstant sedan igår. idag var jag först i skolan en runda sen drog jag till helsingborg. nu kollar jag på big brother, ska nog sova efter det, eller spela mer sims, hahah.. förresten har jag äntligen tagit tag i mig själv och slutat röka! eller, försöker i alla fall. fjärde dagen idag, och fler ska det bli. 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier