13/9

2014-09-13 18:13:29

halloo! då var det lördag igen, imorgon åker jag alltså hem till vinslöv. vill inte till skolan.. i alla fall, igår sov nathalie här, vi skulle egentligen gå ut & fotografera men det blev inte så, lata som vi är. först var vi hos henne ett tag och sen gick vi till ica och handlade lite. efter det gick vi hem till mig och spelade sims 4 i flera timmar, vi gjorde henne i sims och försökte fixa ihop mig och henne, det gick dock inte så bra hahah.. efter det tittade vi på en riktigt bra film, bad neighbours heter den och jag tycker att alla ska se den. idag har jag inte gjort så himla mycket, nathalie drog hem vid 11 och sen dess har jag bara tagit det lugnt. drog till maxi för nån timme sen med mami, vi köpte godis, big brother ikväll ju! 

passar på att skryta lite, har detta +två energidrickor, en cola och chips med dipp, be jealous



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier