4/9

2014-09-04 20:00:03

hoola, som ni nog märker har jag gjort ny design här. dock bara tillfällig tills jag orkar göra något annat. i onsdags efter jag hade varit på vårdcentralen åkte jag o pappa och åt på max i kristianstad, efter det köpte vi nya skor till mig. är verkligen helt kär i dem!! tycker de är sååå snygga. när vi kom hem gjorde jag inte så mycket, vilade i princip resten av dagen. igår drog jag hem till en vän efter skolan, var där till runt 8 på kvällen och när jag kom hem kollade jag på ett nytt avsnitt av geordie shore, vart en bra dag faktiskt! idag har jag inte gjort någonting mer än gått i skolan. imorgon ska vi ha skolfotografering, hatar det & funderar faktiskt på att strunta i det. blir ändå aldrig nöjd med fotona och de vi tog förra året ligger bara i min garderob och skräpar. kostar ju endast en massa pengar, så jävla överbetalt egentligen. jaja, nog om det. ska kolla på big brother nu, puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier