all of me

2014-09-06 12:21:39

god morgon, igår hade vi ju skolfotografering. var med pga pappa vill ha bilderna, så därför var det lika bra ahah.. blev sådär nöjd men hoppas det inte blev allt för dåliga foton. vi slutade direkt efter fotograferingen och då tog jag direkt tåget mot helsingborg och var här runt halv 6. när jag var framme gick jag inom lidl och handlade lite gott, sen gick jag hem och gjorde typ ingenting till kl var halv åtta och nathalie kom som jag inte hade träffat på evigheter. var verkligen jättekul att träffa henne igen! efter ett tag gick vi till den nyöppnade lekplatsen här i drottninghög. helt underbaaaar!! förstår dock inte varför de bygger ett så pass fint ställe här, det kommer förmodligen vara nerbränt inom ett halvår.. men det var iaf jätteroligt där, kände mig verkligen som sju år igen haha.. vi skildes åt efter nån timme där och då gick jag raka vägen hem, tog det bara lugnt resten av kvällen. nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, tar bussen till mormor 16.43. hörs sen!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier