hej september

2014-09-02 11:25:22


har verkligen inte haft någon som helst lust att skriva här den senaste veckan, har ingen aning om varför dock, men ah.. avslutade augusti med att färga håret mörkt! har ju velat färga håret ett tag nu och när jag & mami var på rusta i helgen så hittade jag hårfärg för 35kr/st och då blev det helt enkelt att jag köpte dem. tänkte ju väntat tills slutet av september med tanke på att det inte är förrän då jag kan köpa ny hårförlängning men ja, är spontan av mig så ville inte vänta. iförrigår så kom mormor till helsingborg och sofia var där också med hennes pojkvän. vi åt smörgåstårta, den var supergod och allt var supermysigt. var ganska jobbigt att åka hem efter det men ja, what to dooo.. idag har jag varit på vårdcentralen pga att min fot får mig att typ vilja dö så fort jag går, men har fått det uppkollat nu och det var inget farligt, skönt. idag är jag hemma från skolan och ska nog bara ta det lugnt resten av dagen. ha det bra sålänge




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Andra Sociala Medier